پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5204
-
الف
+

پخش 4 سریال جدید از آی‌فیلم فارسی

در هفته هیجان‌انگیز آی‌فیلم با پخش چهار سریال جدید با ما همراه باشید.

چهار سریال «نفس گرم»، «کوبار»، «ترور خاموش» و «مرد نقره‌ای» برای پخش از آی‌فیلم فارسی آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، چهار سریال جدید هفته آینده به جدول پخش شبکه آی فیلم اضافه می‌شوند.

بر اساس این گزارش، پخش مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، از روز دو‌شنبه ۲۴ شهریور ساعت 20:00 از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود و جایگزین سریال «نجوا» خواهد شد.

داستان این سریال بر اساس فیلمنامه مشترکی از عسگر‌پور و طلا معتضدی است که در سال ۱۳۹۴ تولید شده است. این سریالدرباره معلمی به نام ملیحه است که همیشه به رهنمودهای قرآنی عمل و در برابر مشیت الهی، خود را تسلیم کرده است. او زندگی راحت و آرامی به همراه همسرش حاج مرتضی دارد، اما تصادف حاج مرتضی، زندگی آن‌ها را تحت الشعاع قرار داده و از مسیر آرام خود خارج کرده است. حاج مرتضی به کما می‌رود و ملیحه هر روز برای ملاقات او به بیمارستان میرود که در همین روزها زنی را می‌بیند که به ملاقات همسرش آمده و...

همچنین، سریال «کوبار» به کارگردانی فریدون حسن‌پور از روز سه‌شنبه آینده (25 شهریور) ساعت 18:00 مقابل دیدگان آی‌فیلمی‌ها قرار می‌گیرد؛ و جایگزین مجموعه تلویزیونی «زیر هشت» خواهد شد.

داستان این سریال در مورد معلم جوانی است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با داستان‌های مختلفی روبرو می‌شود.

سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی نیز از روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور هر شب ساعت 21:00 میهمان آی‌فیلمی‌های عزیز خواهد بود؛ و جایگزین مجموعه تلویزیونی «تا ثریا» می‌شود.

این سریال به موضوع مواد مخدر و حوزه امنیت می‌پردازد. این سریالی چند آسیب اجتماعی را همزمان مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه‌نشینی اشاره کرد.

و در نهایت، سریال «مرد نقره‌ای» به کارگردانی کاظم معصومی، از روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ساعت 17:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود؛ و جایگزین مجموعه تلویزیونی «ما چند نفر» خواهد شد.

این سریال داستان مرد متمولی به نام هادی رادمنش را روایت می‌کند که ساکن شهر اصفهان است و کارخانه تولید فرش دارد. وی که خود را برای نامزدی انتخابات اصناف آماده می‌کند، با تماس‌های فرد ناشناسی آرامشش به‌هم می‌ریزد. فرد ناشناس که اطلاعاتی از گذشته رادمنش دارد، آبرو و اعتبارش را نشانه رفته و از او تقاضای ۲۰۰ میلیون تومان می‌کند.

در هفته هیجان‌انگیز آی‌فیلم با ما همراه باشید.

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر